fredag 25 mars 2016

Jobbhelg


I påskhelgen jobbar jag på Apotekarns och idag var första dagen jag jobbade sen i höstas. Jag är dödstrött men det är så himla kul att jobba och med allt folk och allt som händer.


Vi har fått in så mycket fint i butiken 


Det här är min favorithörna, jag gillar särskilt brickbordet med Stig Lindbergs mönster Berså. Det bordet skulle jag så gärna vilja ha hemma hos mig. 


I vinter har mina kollegor byggt om och gjort en praktisk passage mellan inrednings- och trädgårdsbutiken så att man slipper gå ut för att ta sig i mellan butikerna. 


I trädgårdsbutiken har dom tagit bort nåra opraktiska murar och fått en massa mer plats. 


Det har blivit så bra.


Vi säljer en massa fint marockanskt kakel som vanligt. 


Och så har vi börjat sälja snittblommor. 
Det är så kul att jobba igen, jag har världens roligaste jobb och världens bästa kollegor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar