söndag 8 februari 2015

Födelsedagsfirande


Igår fyllde jag år och det firade jag med min familj, swartzwaldstårta och tulpaner. Min syster Mia kom ner med tåget dagen innan för att vara med och fira. Hon fyller år några dagar innan mig så vi passade på att firade henne med 


Efter att vi ätit tårta hemma hos mig fortsatte vi firandet i Köpenhamn och där började vi med att heja på den lille havfrue.

 

Sen gick vi en sväng på Ströget och Sträget


Efter att vi shoppat och flanerat en stund på stan gick vi in på en restaurang och åt smarriga smörrebröd till lunch


I efterrätt festade jag på en kaffedrinkar med Baileys.   


Efter lunchen åkte vi vidare till Lousiana, där spankulerade vi runt och tittade på konst i flera timmar



När vi kom hem avslutade vi dagen med att skålada i bubblor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar