söndag 17 maj 2015

Min helg i bilder


Jag har jobbat hela Kristi himmelsfärdshelgen så i lördags när jag slutade jobba unnade jag mig en smarrig pizza och ett glas rosé på Gårdens café och vedugn. Det tycker jag att jag är värd eftersom allt slit. 


Idag är jag ledig, så jag tog mig en välförtjänt sovmorgon. Sen for vi på utflykt, men innan vi for kramades jag lite med Greta


Vi for till Mandelmanns Trädgårdar och lyckades pricka in besöket när det var uppehåll i regnandet 


Eftersom det blåste så förskräckligt tog vi en fika i växthuset och satt en lång stund och njöt 


Vi köpte Svenska jordgubbar som en kille sålde vid vägen, dom är växthusodlade men det är ändå inte så illa att man kan äta Svenska jordgubbar redan nu i maj


Vi tittade in i en öppenträdgård när vi kom tillbaka till Simrishamn


Fröknarna Erhrnbergs trädgård heter den, efter systrarna som en gång ägde och skapade trädgården 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar