fredag 31 maj 2013

Härlig temperatur, delikatess lunch och jordgubbar


Även idag har det varit underbart väder och härliga temperaturer. Jag cyklade ner på stan i morse och klippte mig och redan då var det varmt och skönt. Det är evigheter sen jag klippte mig så det är himla skönt att bli friserad och fin.


När jag var klar hos frisören kom min syster ner på stan och vi gick och åt en härlig lunch på Grändens deli. De hade en mumsig buffé med en massa godsaker, ostar, lax, rostbiff, sallader och en massa annat gott.


På vägen hem for jag och köpte mig en ampeljordgubbe till balkongen. Jag brukar alltid ha en sån och det är så härligt att kunna plocka egna jordgubbar. Jag brukar ha en himla massa på min balkong på somrarna, jag får nästan inte plats själv när jag är klar. Jag älskar ju att odla så det är ju lite begränsande att bara ha en balkong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar