lördag 22 juni 2013

Regnig midsommardag


Idag har nästan hela dagen regnat bort, det har ändå varit varmt och det är inte så vanligt här i Södra Norrland Inland. Oftast blir det genast tio grader när regnet kommer, men inte idag som tur är.
Jag passade på att ta en promenad mellan skurarna men han inte hem förrns nästa regn kom.


Hittade en massa fina syrener som fortfarande blommar och doftar underbart.


Traskade runt i det gamla villaområdena runt där jag bor och njöt av all grönska och alla blommor, det är en härlig tid nu.


Tjuvtittade i lummiga trädgårdar och önskar att jag hade ett fint litet hus med en fin lummig trädgård. Jag är ju egentligen ingen lägenhets människa utan vill helst bo i hus så att jag kan odla och fixa. Men det är för dyrt att köpa ett hus ensam så jag får lov att bo i lägenhet ett tag till tills prinsen med vitspringare kommer och räddar mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar