torsdag 31 december 2015

Hejdå 2015


Så här sista dagen på året vill jag summera året som gått. 
2015 har varit ett ganska tungt år med sjukdomar och skador, min pappa fick cancer och opererades i början av sommaren och fortsätter nu med strålning. Jag skadade min fot också i början av sommaren och har fortfarande problem med. Det har även varit tungt på universitetet med långa och svåra kurser, men det har varit några korta roliga kurser också. 
I somras jobbade jag på Apotekarns i Simrishamn, det var jättekul med mycket folk och mycket att göra. 
Jag hann med några små resor i slutet av sommaren innan jag började på universitetet igen. Jag åkte en sväng till Köpenhamn och gick på Botaniskaträdgården. Sen blev det en tur till Öland och Kalmar med lite shopping och vila i sensommarsolen.
Hösten och vintern har mest bestått av pluggande. 
Jag hoppas att 2016 kommer att bli ett lugnare, friskare och bättre år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar