fredag 17 februari 2012

Favorit hörnan


Jag har varit på jakt efter ett litet bord som jag kan ha bredvid min schäslong i vardagsrummet, ett bord där jag kan ställa min tekopp när jag ser på tv. Jag har sprungit på loppisar och i affärer i flera veckor för att hitta det perfekta bordet, men jag hittade inget som skulle passa. Till slut gav jag upp, men då sprang jag på det här helt perfekta jättefina bordet på Åhléns av alla ställen.


Kolla vad perfekt det blev i min favorit hörna. Här i schäslong sitter jag alltid och tittar på tv och när jag får gäster slås dom alltid om vem som ska sitta i den. Den här schäslong trånade jag länge efter innan jag köpte den, jag var på möbelaffären och provsatt i den flera, flera gånger innan den kom på rea och jag hade råd att köpa den. Nu står den helt perfekt i mitt vardagsrum, min allrakäraste möbel.

2 kommentarer: