torsdag 23 februari 2012

Riktiga skitdagar

Jag har haft två riktiga skitdagar, i går fick jag ryggskott och fick reda på att jag med allra störta sannolikhet inte får det jobb jag har gått och väntat och hoppats så mycket på. 
I dag lyckades jag få sladd med bilen i snömodden och fastnade i en snödriva nåra meter från vägen, slog sönder mobilen och fick åka ambulans till lasarettet. Som tur var lyckades jag styra bilen ner i diket och inte ut på mötandekörbana, hade jag hamnat där hade jag nog blivit mos. Lyckades klara mig rätt så oskadd i alla fall, men med bilen är det värre.
Jag som skulle åka till stugan med prinsesstårta och fira den nya prissenan som kommit till världen och vinka av mina föräldrar och syskonbarn som åker hem i morgon, men det blev det ingenting av med.      

3 kommentarer:

  1. :0( Men tårtan var ju hel! Tur att allt gick bra!

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att det inte blev lillasys-mos jag, men tycker att du borde få lite tur nu snart!

    SvaraRadera
  3. Lite tur skulle jag verkligen behöva för så här otursförföljd har jag aldrig varit förut. Det var en himla tur att det gick så bra som det gjorde men det känns ändå rätt onödigt att det behövde hända över huvudtaget.

    SvaraRadera