fredag 3 februari 2012

Paris


I dag fyller min storasyster Mia 40 år, hon har smitit i väg till Paris över helgen så jag kan inte gratta henne personligen. 
Jag är lite avis på att hon åkt till Paris för dit vill jag också åka. När jag var där i två dagar för 14 år sedan missade jag att se Eiffeltornet, Triumfbågen och Louvren så jag bara måste ta mig dit och se allt. Paris har en så härlig atmosfär, helt underbart. Nått som jag aldrig har upplevt någon annanstans. När jag fått jobb då ska jag spara pengar så att jag kan åka till Paris och till Florens och Venedig och New York och till.... Ja, jag vill resa mycket så hit med ett jobb så att jag får råd att resa.

3 kommentarer:

  1. Ja, vår Paris-resa lämnade en hel del övrigt att önska, men var ändå väldigt trevlig. Tycker du inte! Håller tummarna för ett bra jobba SNART!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska till Paris Maja! Flyg för en tusenlapp, bo hos Monica och njut :o) Nu pratar alla engelska också så det är inga problem att vara där! Har haft fantastiska dagar i Paris! Resa är kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag bara måste åka till Paris och mysa runt där. Det är det första jag ska satsa på när jag fått ett jobb.

      Radera