onsdag 13 februari 2013

En liten utflykt


Idag har jag gjort en liten utflykt, jag passade på att tittade till vårat fritidshus nu när det inte är så grymt kallt ute. Jag packade lite fika och åkte iväg.


Det var otroligt mycket snö i träden efter vägen, ju längre österut jag kom ju mer snö är det.



Det var mycket snö när jag kom fram också, det var inte ens plogat på vägen. Som tur är har det varit så kallt länge att snön var lätt att skotta. 


Det var sol i stan när jag åkte så jag tänkte att det kan vara jätteskönt att sitta i solen och fika, men när jag kom fram var det mulet så jag fik fika på bron i stället.
Snart är det riktig vårvinter, då kan man sitta i en snödriva och sola och åka skidor på sjön. Sen är det inte länge förens det är sommar och man kan bada i sjön, det är en härlig tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar