måndag 29 april 2013

En fantastiskt upplevelse


Jag är så glad för jag ska gå och titta på Cirkus Cirkörs föreställning Knitting Peace på söndag. Jag har inte gjort något kul på evigheters, evigheter så därför är jag så glad att jag äntligen får göra nått kul.
Jag såg Cirkus Cirkörs förra föreställning Wear it like a crown, för några år sedan och den var otroligt bra och häftigt. Ny cirkus är nått alldeles speciellt, det är inte alls som vanlig cirkus utan nått helt surrealistiskt. 
Teater, av alla dess former är ett av mina stora intressen och vanligtvis, när jag har ett jobb och råd, brukar jag gå på teater så fort något bra kommer till stan. Jag brukar även åka ett par gånger per år till Stockholm och för att gå på teater. Det är något som jag verkligen saknar nu när jag är arbetslös och inte har råd.
Just Cirkus Cirkör är något så spännande och annorlunda. Jag kan verkligen rekommendera att gå och titta på dem om man får chansen, det är en väldigt fantastiskt hissnande upplevelse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar