onsdag 10 juli 2013

Semester i Simrishamn


Simrishamn, där mamma och pappa bor är en sån härlig och fin liten stad. Jag är här på semester just nu och njuter av sommaren och värmen.


Igår var vi på Apotekarens och tittade på den fina medelhavträdgården och åt en härlig lunch.


Jag var så himla glad att jag fick äta deras mumsiga...


...vedugnsbakade pizza. Förra gången jag var nere på Österlen var ugnen trasig så jag fick aldrig äta nån pizza som jag sett fram emot.


Efter lunchen gick vi och åt smarrig Italienskglass i solen.



På kvällen fick vi besök av en trevlig och go skeppskatt som bor en gata bort. Den försöker flytta in hos mamma och pappa, så fort någon dörr står öppen tassar den in och tittar runt. Den tycker nog det ser väldigt trevligt ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar