söndag 25 augusti 2013

Äntligen!

 

Nu har jag äntligen fått jobb och då gick det undan, jag har redan jobbat två dagar på mitt nya jobb och har fått så många nya intryck att jag blev helt trött i huvudet och har sovit som en tok det senaste dagarna.
I tisdags passade jag på att firade att jag fått jobbet med en härlig lunch på Restaurang Hov Jamtli, jag firade med mina föräldrar som var på besök och min syster.


Vi satt på den fina verandan och jag åt en favorit, raggmunk med fläsk och lingon, mmm.  


Efter lunchen tog vi en härlig promenad runt Jamtli i det fina vädret. Här är fina Gulleboden.


Det är så vackra lyktstolpar på torget, gamla, snirkliga och fina.


Jag fick blommogram också, det kom från min andra syster och hennes familj med gratulationer till jobbet. Fina blommor och smarrig choklad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar