onsdag 4 april 2012

Aprilväder


I måndags när jag vaknade såg det så här trist ut, det bara vräkte ner snö och kalt var det också. Mina stackars blommor på balkongen ser så trista och ledsna ut när det blir sånt här tråkigt aprilväder. Jag vill ju har vår nu och inte en massa mera snö. Igår var det inget bättre då toksnöade det ena minuten och den andra sken solen och det var jättefin, inte kul.

Fick ett jättetrist besked i måndag också, jag fick inte jobbet i Malmö som jag kämpade så mycket för, lagt ner allt jag har i och åkte både tåg och bil i 300 mil för att gå på tre intervjuer på. Det kändes ju så bra när jag var där och träffade dom, men sen blev det ingenting. Känner mig rätt snuvad på konfekten, jag blev så paff när hon ringde. Dom sa ju att jag var så perfekt för jobbet. Hade en tråkig och ledsam dag i måndag, men nu har jag lagt det bakom mig och söker vidare. Vad kan man annars göra, det går ju inte att deppa ihop helt och hållet. 
Det är bara att bryta i hop och gå vidare.

2 kommentarer:

  1. Bryt ihop och gå vidare mot något ÄNNU bättre! Skönt att du inte deppar längre
    xxo
    /*

    SvaraRadera
  2. ja, det är skönt för det är ju så himla jobbigt att va deppig.

    SvaraRadera