söndag 12 april 2015

Sommarjobb


Här på Apotekarns i Simrishamn kommer jag att jobba i sommar. Jag kommer att få jobba mest med trädgårdsbutiker, webbshoppen och medelhavsträdgården. Jag kommer även att jobba extra under våren och hösten så det blir helt perfekt. Jag är så himla glad att jag fått det här roliga jobbet.
I går jobbade jag min första dag för att känna på, det var superkul men mycket att göra och jättemycket folk. Jag kan inte minnas när jag hade så ont i fötterna sist. Jag är ju inte vad vid tempot och att springa om kring heltiden, jag är ju van att sitta stilla på universitetet hela dagarna. Men jag kommer nog att vänja mig ganska fort när jag börjar jobba heltid i sommar. Det känns som att det kommer att bli en jättebra och rolig sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar