torsdag 14 maj 2015

På jobbet


Idag är det röddag och då jobbar jag här på Apotekarns och jag jobbar även i morgon och på lördag.  Jag jobbar oftast när andra är ledig för det är då folk vill handla. Jag kommer att jobba hela sommaren här och helger både i vår och i höst när jag behövs. 
I inredningsbutiken ser det ut så här, jag skulle gärna vilja ha en sån där hattlampa som vi har ovanför disken för den är himla fina. 


Det är kul att jobba på ett ställe där man kan tänka sig att köpa det mesta vi säljer, det finns så mycket fint


Jag jobbar mest i trädgårdsbutiken och säljer växter, kakel, keramikbord, trädgårdsprylarna och en del inredningsprylar. I bland jobbar jag i inredningsbutiken när det behövs 


Det är ett roligt och omväxlande jobb där det händer saker hela tiden och det är väldigt mycke folk som besöker butikerna och handlar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar