onsdag 29 maj 2013

Hejdå Skåne


Idag vinkade jag hejdå till Skåne och åkte hem till Jämtland. Det var kallt och mulet i Skåne när jag åkte och lika kallt och mulet när jag mellanlandade i Stockholm.


Ju närmare Jämtland jag kom desto finare väder blev det, när jag landade var det 20 grader varmt och strålande sol. Under dagen har det varit härliga 28 grader som varmast. Det är skönt att komma hem till fin vädret efter att väder inte har varit på min sida medan jag varit i Skåne.



När jag kom hem hade jag ett paket som väntade, jag har vunnit boken Vintageparty som jag har funderat på att köpa. Det är jättekul för jag brukar aldrig vinna nått. Så nu måste jag passa på att fixa lite galej framöver när jag har en bra bok med många tips om tjusiga partyn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar