onsdag 22 maj 2013

Hejdå stugan


Nu har vi sålt vårt fritidshus. Sista dagarna, när vi packade och städade ut, var underbart fina med sommartemperaturer och strålande sol.


Så här vackert var det över sjön sista kvällen, alldeles vindstilla och vackert.


Det blev rätt mycket att packa, vi hade en proppfull släpvagn och en tokfull bil. När vi lämnat över nycklarna till köparen vid lunchtid i söndags åkte vi i ett streck i 17 timmar ner till Skåne, 117 mil, med bara matpauser.
Jag har varit dödstrött i flera dagar efter den här flytten och resan, jag tror jag har sovit i elva tolv timmar i två nätter i rad, men jag är fortfarande trött.
Jag undrar hur vi egentligen orkade göra en flytt till och åka så långt i ett streck igen, men tänk va skönt det är när nått sånt här är över.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar