söndag 18 augusti 2013

Namnsdagsfirande


Idag har jag blivit firad på min namnsdag av mamma och pappa, som är på besök och min syster. De firade med mig med jordgubbspavlova och presenter.


I present fick jag två fina teburkar med katter på, jag älskar katter så det passade ju bra.


Senare på dagen åkte vi ut till fina Sommarhagen på Frösön för att höra på ett föredrag om en ny bok om Wilhelm Peterson-Berger.


Vi passade på att fika där också, de har jättegott hembakat fika till bra pris.


Det är så mysigt och trivsamt att fika där, man sitter bara och njuter och titta på den fina utsikten över Storsjön och fjällen.


På kvällen hade vi kräftskiva hemma hos mig, det blev årets andra för mig. Vi åt en massa kräftor, goda ostar, bröd och drack öl från Jämtlandsbryggeri.


Självklart hade jag satt upp fina kräftmånar som lös fint i mörkret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar