lördag 19 januari 2013

Min lördag i fyra bilder






Min lördag började med att jag åt en mumsig mangosmothie till frukost.
Sen blev jag så glad att det bara var -4,5 grader ute och skyndar mig ut på en härlig vinterpromenad. Det var så skönt att jag kunde ta mig ut en sväng, det har ju varit -20,-25 grader nästan hela veckan och då har jag fått stanna inne eller ta bilen om jag skulle någonstans.
Gick förbi på Linnéans blomsterhandel och köpte fina röd/gula tulpaner, det är min favorit färg på tulpaner.
Lagade en mustig älggryta till middag och bjöd över min syster.
Sen har jag tillbringat hela kvällen i min favorit hörna, i min älskade schäslong och tittat på TV, läst inredningstidningar och druckit te.
Jag har helt enkelt haft en väldigt skön lördag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar