torsdag 17 januari 2013

Riktigt kallt igen


Idag har det varit riktigt, riktigt kallt ute, mitt på dagen var det -20 grader och nu är det -23 grader och vem vet hur kallt det blir i natt. Det är väldigt vackert när det är kallt, soligt och fullt med dimfrost i träden.
Jag var en sväng ner på stan och det var så kallt att det gjorde ont i ansiktet.
Det känns skönt att jag inte behöver vara ute när det är så här kallt för jag har astma och får så himla svårt att andas när det blir under -15 grader.

Ikväll har jag haft min kompis Linda på besök, vi har suttit och pratat och fikat hela kvällen. Det är så himla skönt att bara sitta och prata en hel kväll och dela med sig av bra och dåligt och kunna lyssna på varandra.
Imorgon ska Linda och jag gå på bio och det var ett bra tag sedan jag gjorde det så det ska bli så himla kul.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar