onsdag 19 december 2012

Amerikanska pannkakor & tråkiga möten



Idag åt jag Amerikanska pannkakor med saffran till lunch, det blev supergott med saffran i dom. Till dem hade jag hallon, glass och sirap, riktigt sött och gott.
Har gjort klart det mesta in för julen och resan ner till Skåne, det ända jag ska göra är att packa klart det jag ska ta med mig ner.

Två dagar i rad har jag fått sitta på urtråkiga informationsmöten på Arbetsförmedlingen om bemanningsföretag, ingen ny information fick jag och inte fick dem mig att ändra uppfattning om att jobba åt dem heller. Jag vill ha ett fast heltidsjobb som är lite trevlig att gå till varje dag, men trevliga jobbarkompisar och har en hyfsad lön. Jag begär inget mer. Det verkar ju nästan stört omöjligt att hitta det men bara nästa, jag ska hitta ett jobb, det bara måste jag.
Nu behöver jag inte tänka på Arbetsförmedlingen något mer före jul, har fixat allt med dem och kan ta julledigt och tänka på roligare saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar