måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!


Gott Nytt År alle samman! 

Jag hoppas att 2013 ska bli ett mycket bättre år än 2012, att allt ska ordna sig, att jag ska få ett bra jobb med hyfsad lön och trevliga jobbarkompisar, att jag ska ha råd att bo kvar i min älskade lägenhet, att jag ska ha råd att resa och att göra roliga saker som jag inte har haft råd med nu när jag varit arbetslös.
2012 har jag ändå lyckats göra lite roliga saker trots arbetslösheten och lite pengar. Jag har varit ett par veckor hos mamma och pappa i Skåne, var en sväng till Köpenhamn och Tivoli, varit i stugan när solen och värmen varit framme, var på Storsjöyran med mina systrar, syskonbarn och vänner, suttit i solen på uteserveringar och fikat, träffat vänner och skrattat och försökt njuta lite av livet.

Jag känner på mig att 2013 blir ett mycket bättre år, kanske till och med det bästa året någonsin. Då ska fantastiska saker hända, så måste det bara bli.

1 kommentar: