fredag 7 december 2012

Tårtkalas


Idag slutade jag på utbildningen som jag gått i höst och min snälla lärare Martin hade köpt min favorit tårta schwarzwald som vi firade med.
Det känns skönt att jag är klar men jag kommer att sakna alla jag har gått med, vi har haft himla kul under den här tiden.
Nu få jag sätta igång och söka jobb förfullt igen och hoppas att det ska hjälpa att jag gått utbildningen. Det är inte lätt att hitta jobb och inte blir det lättare nu när det snart är jul, det så lite jobb som annonseras ut. Det skulle vara så skönt om jag fick ett jobb som jag kan börja efter jul så att jag bara skulle kunna ta det lugnt och vara ledig under julen. Jag får hoppas på det bästa och hålla tummarna att det snart löser sig. Jag måste ju tänka positivt annars går det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar