torsdag 20 december 2012

Packa, packa & packa


Idag har jag ägnat mest hela dagen åt att packa inför resan ner till Skåne i morgon.
Jag har faktiskt lyckats packa ganska lätt, har nästan 5 kilo till godo och kan ta med nått lite extra som jag inte hade planerat. Jag brukar alltid packa för mycket och måste plocka bort en del för att det inte ska bli för tungt. Himla skönt att det blev det motsatta för en gång skull. 



Jag har även hunnit få en julklappsleverans från min kär vän Linda och skicka med en tillbaka till henne. Jag blev väldigt glad för min julklapp och det verkar som hon blev lika glad för sin. Jag fick en fin låda med mintpraliner och en fin porslinsask som ser ut som en bakelse med hennes egen tillverkade örhängen i. Ett par julkulor och ett par Eiffeltorn, jag älskar Paris så Eiffeltorn passar ju helt perfekt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar